Lue keskustelun säännöt.
Mulla on vatsatauti - paljonkohan saan sairaslomaa?
25.04.2006 |
Mulla ollut pari päivää siis vatsatauti; olo on huono ja jos vähän syö, kaikki tulee alakautta läpi. Oksentanut en luojan kiitos ole.
Nyt pitää raahatutua lääkäriin, saankohan edes huomisen vielä saikkua?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ap