Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nivelrikkoko? Vai mistä kipu johtuu?

Vierailija
24.04.2006 |

Aloitin lenkkeilyn pari kk sitten ja hölkän viikko sitten. Nyt yhtäkkiä jalkani tulivat kipeiksi polven sivuilta (sisä syrjältä). Liittyykö tämä lisääntyneeseen lihasrasitukseen, vai onkohan minulla todellakin nivelrikko tms. (sellaisen sairauden löysin googlettamalla) ? Ylipainoa kyllä löytyy. Kokemuksia, tietoa?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi