Lue keskustelun säännöt.
Mun pitäis mennä
11.03.2006 |
nukkumaan,viidestä asti oon täällä kykkiny kun heräsin vahingossa liian aikasin..unentulovinkkejä?
Kommentit (3)
sammuta tietokone...mene sänkyysi...paina pää tyynyyn..laita silmät kiinni ;)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
eli otat päikkärit sitten myöhemmin =)
tai niin mä tekisin mut joudun oleen töissä...
En kyllä meinaa enää nukkua, kun lapsetkin heräävät kohta :).