Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

cyberwine/viinikauppa

Vierailija
11.03.2006 |

Onko kukaan tilannut juomia jommasta kummasta ja millasia määriä ja onko tullu perille asti vai onko jäänyt tulliin.

Olisi kova houkutus tilaa kun hinnatkin näyttäisi olevan kohdallaan mut sit harmittaa jos ne jää tulliin ???



J

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Onko kukaan tilannut juomia jommasta kummasta ja millasia määriä ja onko tullu perille asti vai onko jäänyt tulliin.

Olisi kova houkutus tilaa kun hinnatkin näyttäisi olevan kohdallaan mut sit harmittaa jos ne jää tulliin ???



J

[/quote]




Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi