Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä teidän puolivuotias syö?
30.10.2006 |
Meillä aloitettiin viikko sitten kiinteät ja nyt menee aamupäivällä ja illalla perunaa, porkkanaa ja maissia. Muuten syö äidinmaitoa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
äidinmaitoa vaan.
Kohta aloitetaan kiinteät, varmaan bataatti, porkkana, päärynä, peruna, riisi on järjestys. Siinä onkin jo muutamalle viikolle... Aika pian haluan riisin mukaan, jotta saadaan iltapuurorutiini käyntiin. Riisijauhoista tulee silkkinen riisipuuro.