Lue keskustelun säännöt.
Söin just kahden vuoden tauon jälkeen meetwurstia.
13.11.2006 |
Ihan hulluna alko tekemään mieli, mut taitaa jäädä tähän kertaan. Ei ole kovin hyvää.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ihan yhtäkkiä halutti sitä metukkaa ihan pirusti. Nyt on jo huono olo siitä. Syön kyllä muutten lihaa, mutta metukka saa olotilan jotenki huonoksi. Ja tässä sitä nyt kärvistellään koko yö. Ei pitäs antaa haluilleen valtaa. Tiesin, että ei hyvä seuraa.