Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitiyslomahan alkaa...

Vierailija
28.10.2005 |

(tavallisesti) 30 päivää ennen lask.aikaa, mutta lasketaanko myös lauantait siihen 30:een päivään? Eli onko myös lauantai tässä tapauksessa arkipäivä?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni vain kalenterin " punaiset päivät" luetaan pois, eli lauantait laskettaisiin tähän 30 päivään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän