Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tytön 1,3v. pissa haisee, ei kuitenkaan infektiota (?)
10.11.2005 |
Tytön pissa alkanut haista pari kk sitten. Imetän vielä silloin tällöin ja reilu viikko ennen menkkoja pissa alkaa haísta tosi voimakkaalle (niin, että käytiin kerran lääkärissäkin, muttei infektiota). Sitä kestää viitisen päivää. Sitten kaikki taas ok. Onko kukaan muu törmännyt tällaiseen? Ja voiko johtua omista hormoneistani tsm? Onko haitaksi lapselle?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa