Lue keskustelun säännöt.
Mikä on onnistunut provo?kuinka monta viestiä pitää olla?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään
Kyllä mä väittäisin, että jo yli viisikymmentä on aika hyvä provo, ja kaikki siitä eteen päin pelkkää plussaa. Tietty riippuu siitä, kuinka moni viesteistä on pelkkää provo huutelua. Mun sadan viestin ylittänyt ketju osui ja upposi äiteihin, ei kukaan epäillyt provoksi ;)