Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meidän 4-vuotias ei suostu enää pyöräilemään!

Vierailija
15.07.2008 |

Ja vika on ihan minussa itsessäni. Hän on nyt treenannut kolmatta kesää, mutta siltikään homma ei toimi. Taisin asiasta häntä ripittää liiankin paljon, kun seuraus on, ettei lapsi halua ajaa enää ollenkaan. Olen niin pahoillani ja olen nyt yrittänyt lasta kannustaa, mutta hän ei suostu edes pyörään hipaisemaan.

Kamalan paha mieli :-(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et puhu siitä enää mitään, annat olla pyöräilemättä jos ei halua. Painostus tekee hallaa.

Vierailija
2/4 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan äidin takia ? odota että lapsesi innostuu ihan itse !!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen yrittänyt ihan kuin sinä: pelkää kaatumista eikä halua. ratkaisu on ollut potkupyörä josta tykkää ihan hulluna, osaa ajaa sillä niin, että jalatkaan ei kosketa maata eli pyöräilyyn tarvittava tasapaino kehittyy kovaa vauhtia. suosittelen.

Vierailija
4/4 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei edes ole mikään rämäpää, vetelee tuolla pihassa edestakaisin ilman appareita.