Lue keskustelun säännöt.
Soijarouheesta...
10.07.2008 |
Tuossa "vinkki ruokalaskun pienentämiseen"-ketjussa puhutaan paljon soijarouheesta. Olen käyttänyt tummaa soijarouhetta jauhelihan korvikkeena tai jatkeena, mutta ottaisin muitakin vinkkejä vastaan.
Mitä eroa on tummalla ja vaalealla soijarouheella. Mihin vaaleata käytetään?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla