Lue keskustelun säännöt.
En ole ollut täällä pariin viikkoon.Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lopetin niissäkin käynnin. Totesin että liikunta on parasta!
Käyn lukemassa sähköpostin, mutta muuten en käy enää muualla.
Hih, nyt täällä ja Huuto.netissä äsken, mutta muuten en enää muualla.
Vai oletko äsken synnyttänyt?