Zoessa loppuunmyynti, mm. IdaT
Toivottavasti tätä ei ole jo listattu. Loppuunmyynti näkyy olevan www.zoe.fi, ei postikuluja ja näyttäisi olevan ainakin IdaT:tä tarjouksessa.
Kommentit (11)
Kyllähän kaikissa nettikaupoissa on sama palautusoikeus kuin ihan normaaleissa kaupoissa. Kuluttajasuoja kyllä turvaa, niin että " puputkin" voi huoletta ostaa ; )
Ai - mä jotenkin pelkään konkkaan meneviä firmoja. Et saako sieltä sitten rahojaan takaisin, jos tuotteen palauttaa... Ainakaan tuommoisella 20% alella en uskalla riskiä ottaa.
Ja eittämättä mulla hyytyi tilauksen tekeminen yhteen ihan " elossa" olevaan firmaan, kun kävin katsomassa ko. firman palautteet. Tyypit ovat maksaneet tuotteet, mutta eivät mitään tuotteita saa eikä sähköposteihin vastata.
No itselläkin on erään kirjatilauksen perään varmaan soitettava. 15.2. tein tilauksen ja vieläkään ei ole mitään kuulunut, mut rahat kyllä kelpas silloin 15.2.
Onko joku tilannut? Saanut rahoilleen vastinetta?
Tämmöisestä paikasta kuin kaupat com käyn kurkkaamassa yleensä ennen kuin tilaan. Tuosta firmasta ei ollut yhtään arviointia. Monet firmat saaneet hyviä arviointeja ja sitten on jotkut, jotka saaneet huonoja minusta aiheetta. Tyyliin saaneet yhden tähden korkeista hinnoista. Tietty kovat hinnat on ikävä juttu, mut minusta se ei nyt tulisi kuitenkaan laskea tähtiä viidestä sentään yhteen, jos palvelu pelaa ja tuotteet on hyviä. Mut sit siellä on näitä firmoja, joista ei saa tilaamaansa tuotetta, ei vastata puheluihin, ei vastata sähköposteihin jne. ja rahat kyllä kelpaa. Ainakin mulla menee halut tilata moisista firmoista. Enkä kyllä kadehtien seurannut sitä Ticketin nettikaupankaan toimintaa - ei sekään ollut mistään kotoisin.
Meillä on kyllä joku murphyn laki eli jos jotain tilaan, niin yleensä menee aina jotain pieleen, joten mun on pakko varmistaa selusta. Onnellisiakin tapauksia kuitenkin on, kuten että nyt meidän pussilakana saatiin vaihdettua, kun kuitti kuitenkin löytyi miehen kuittipinosta ja nettikaupan likainen vaate lähtee tänään postiin ja uusi on jo tulossa.
itsekkin tilailen paljon netistä, mutta toistaiseksi olen saanut kaiken mitä halusinkin (koputan puuta)... tuosta palautesivusta en ole kuullutkaan, täytyykin käydä katsomassa kun seuraavankerran " hairahdan" ; )
Olen nyt loppuunmyynnin aikana tilannut kahteen otteeseen Kimperin pipoja tuolta ja molemmilla kerroilla kaupat sujuivat mallikkaasti. Tilausvahvistus tuli kuten pitikin, samoin ilmoitus kun tavaratt oli postitettu. Toimituskin oli nopeaa. Kuvia tuotteista toki kaipailin, mutta onnkesi noista pipoista löytyi kuvat Kimperin omilta sivuilta.
laitoin tilauksen noista Leg & Arm Huggerseista ja muutamasta IdaT:stä, uskon kyllä että kaikki menee ok - tilausvahvistus tuli ainakin samantien. Suomalaisesta kaupasta kuitenkin kyse joten luottavaisin mielin olen : )
Kiva kuulla että Zoe toimii hyvin.
Mä jo huokaisin helpotuksesta liian aikaisin sen toisen kotimaisen (ja hyvämaineisen) nettikaupan kanssa. Kun piti palauttaa se yksi likainen puku, niin ekassa mailissa ilmoittivat, että voin lähettää heille... Kun kysyin, että minne... niin toisessa tuli osoite... Kun kysyin asiakaspalautustunnusta ettei mun tartte maksaa sitä postimaksua, niin se tuli kolmannessa sähköpostissa... ja vihdoin kun tänään yritettiin sitä pukua postittaa takaisin, niin postissa sanoivat, että sitä asiakaspalautusnumeroa ei ole olemassakaan ja ko. firman palautusosoite ei ole se, mikä meille on annettu. Heillä on kuulema palautussopimus, mutta ei se numero, joka meillä on eikä se osoite mikä meille on annettu!
Kuinkakohan monta kertaa minulla on velvollisuus asiaa tiedustella ja yrittää postittaa? Nyt kun tilanne on se, että mulla on se tuote kahteen kertaan.
Pitääkin ihan kysyä, että uskallatteko te tilata loppuunmyynneistä? Itse huomaan, että olen kyllä sellainen pupupöksy, että en varmaan uskalla. Nytkin kun on menossa nettikauppaan palautuksena tuote kun sain likaisen tuotteen, niin jäin miettimään, että mitä jos sieltä tulee viallinen tuote tms., niin miten sen palautus onnistuu ja saako mitään tuotteita ylipäätään...