Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meneekö kukaan tampereen kalevankankaan hautausmaalle tänään?

Vierailija
04.11.2006 |

Ja siellä hietakehtoon? Olisi kiva jos joku sytyttäisi sinne pienen tuikun pienen pienelle pojalleni. Itse olen niin kaukana etten sinne voi päästä. Sytytän vain kotiin kynttilän ja itken pientä vauvaani jota en saanut pitää.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi