Mun mustasukkaisuuteni miestä kohtaan on kääntynyt mua vastaan.
Niih, ootte olleet ihan oikeassa, ei pitäisi miestä kytätä ja vainota, se kääntyy vaan itseä vastaan. Mua on petetty oikeastaan kaikissa ihmissuhteissa aikaisemmissa elämänvaiheissa, ja nyt kun olen löytänyt hyvän miehen, epäily on jatkunut. OOn kysellyt mieheltäni aika tarkkaan aina missä hän menee ja mitä on tehnyt ja onko hän jutellut ravintolassa naisten kanssa ja kenenkä kanssa jne. siis aikamoista painostusta. Nyt siitä on seurannut se, että mieskin on alkanut kysellä multa ja udella samoja asioita. Nyt meillä, uskollisella pariskunnalla, on epäluulon ilmapiiri ja jatkuva kysely päällä.. ihan kuin oltais jossain ihmeen vankilassa vaikka mitään ei oo koskaan tapahtunutkaan :(
Minä en kestäisi mustasukkaista puolisoa päivääkään.
On hieman kohtuutonta, että sanot, että kaikki sinun mustasukkaisuutesi johtuu siitä, että sinua on aiemmin kohdeltu huonosti. Ota vastuu omasta tekemisestäsi, et voi sysätä huonoa toimintaa, ... joo mutku mua on aiemmin petetty.... , todella huono selitys, minä en ostaisi selitystäsi.
Hakekaa apua, jos haluatte vielä yhdessä asua.