Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Minulla on tasan yksi päivä aikaa tehdä jouluvalmistelut
28.10.2006 |
Matkustamme ulkomaille niin, että olemme 23.12. aamulla perillä. Siellä tietysti jouluaatto ei ole pyhäpäivä, joten aattonakin pääsen tarvittaessa vielä kauppaan. Lapsille otetaan ehkä 1-2 pientä pakettia mukaan, kaikki muu hankitaan periltä. Takaisin tulemme vasta loppiaisena.
Tänä vuonna ei siis joulukuusen hankintaa, ei kinkun paistoa, ei piparkakkutalon väsäämistä, ei tarvitse edes joulusiivousta tehdä, kun menemme valmiiksi siivottuun loma-asuntoon! Ihanaa!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa