Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla on tasan yksi päivä aikaa tehdä jouluvalmistelut

Vierailija
28.10.2006 |

Matkustamme ulkomaille niin, että olemme 23.12. aamulla perillä. Siellä tietysti jouluaatto ei ole pyhäpäivä, joten aattonakin pääsen tarvittaessa vielä kauppaan. Lapsille otetaan ehkä 1-2 pientä pakettia mukaan, kaikki muu hankitaan periltä. Takaisin tulemme vasta loppiaisena.



Tänä vuonna ei siis joulukuusen hankintaa, ei kinkun paistoa, ei piparkakkutalon väsäämistä, ei tarvitse edes joulusiivousta tehdä, kun menemme valmiiksi siivottuun loma-asuntoon! Ihanaa!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla