Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia: en ole iknä saanut orgasmia yhdynnässä

Vierailija
20.10.2006 |

Saan orgasmin ainoastaan muilla keinoilla. Silti seksi on ihan mukavaa, eli mulle orgasmittomuus yhdynnässä ei ole ongelma. Olenko mielestänne jotenkin outo?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on normaalia.

Vierailija
2/3 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei seksin kuuluisi olla " ihan mukavaa" ... Oletko vielä kovin nuori? Itse sain ensimmäisen orgasmini yhdynnässä vasta 23-vuotiaana ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen. Paras asento on kun mies istuu hiukan taaksenojaten, esim sohvalla ja nainen sylissä. Lantionpohjalihasten treenaus on myös a ja o.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naisilla se O on enempi henkinen juttu kun miehillä. Mulla ratkaisu ei ollut mikään treeni tms. vaan uusi mies : )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä