Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko tehdä raskaustestin ennen kuin menkat edes myöhässä?

Vierailija
03.11.2006 |

Olo on ollut niin kummallinen jo jonkun aikaa että kyllä alkaa hieman mietityttämään että josko tuolla mahassa joku pitää majaansa. Aamuisin välillä hurahtaa yli tooosi kova heikotuksen tunne mutta se menee hetkessä ohi. Mieli on herkässä ja kyyneleet nousee silmiin mitä kummallisimmista syistä. Menkat ei ole vielä myöhässä, ensi viikolla niitä voisin odotella.



Mutta mietinkin nyt tässä että kannattaako raskaustestiä tehdä ennen kuin kuukautiset jää pois? Helpottaisi oloa kun tietäisi missä mennään.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika, onko tämä joku ikiaikainen ongelma naisille... Koitahan nyt vaan jaksaa odottaa...

Vierailija
2/8 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Èi se luotettavsti vielä mitään näytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruutapas takaisin sänkyyn ja kokeile nousta vaikka toisella koivella ylös. Jos noin kovasti korpee.

Vierailija
4/8 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästä rahasi ja testaa vasta viikko sen jälkeen kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Pidä sitä vaikka semmoisena testinä itsellesi, pystytkö odottamaan?

Vierailija
5/8 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävikö mielessä että kaikki ei kuluta täällä aikaansa 24/7? Itsekin reissusta tässä palaillut ja täällä viimeksi ehkä pari kuukautta sitten käynyt. ;D No mutta nöyrimmät anteeksipyyntöni jos Sinun arkeasi kovastikin hetkautin! -5-/ap

Vierailija
6/8 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selväksi tuli. Eli jos täällä aiheesta on jo aiemmin keskusteltu niin se on sitten TOOOSI paha juttu jos samasta asiasta kysyy? Otsikosta kävi kyllä jo selville kysymys joten mikään pakko ei kenenkään ollut tätä keskustelua avata mutta minkäs voin. Kiitos ja kumarrus. Riittää taas pariksi kuukaudeksi. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhaa huolenaihetta itsellesi luot, jos tuntuu siltä että ois, mutta testi näyttää toista jne. Odota muutama päivä ainakin, mielellään enemmänkin, ettei tarvitse sitten surra mitään " enkelivauvoja" , jos menee viikolla 5 kesken.

Vierailija
8/8 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku herkkä testi kuten Acon10 hyvä. Plussasin 5pv ennen kuin menkkojen ois pitänyt alkaa. Suuri riskihän on olemassa että testi näyttää negaa, mut sit vaan parin päivän päästä uudelleen jne. Tsemppiä ja plussatuulia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi