Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Missä se myrksy on? Ei ainaskaan täällä Espoossa...
Kommentit (7)
myrskyn odotetaan saapuvan Suomeen la vastaisena yönä!!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
no kivat sulle kanssa : )
Kunhan kyselin että myrskyääkö jossakin...
-ap
Ei myrskyä Turussakaan. Aamulla tuuli, nyt sekin on laantunut. Saa nähä kuinka yöllä käy.
Vierailija:
myrskyn odotetaan saapuvan Suomeen la vastaisena yönä!!
edelleen Kotkassa sateetonta, mutta nyt taivaanranta ihan mustia piilviä tulvillaan.
Niitä odotellessa...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tulee kovaa ja sataa räntää ja ulos ei voi mennä, mut ei tää myrskyä ole
Alue: Aihe vapaa
espoossa siis myös :D