mun suosikit bb:ssä on Mira ja Sari!
Kommentit (15)
Jennit ja Hannet ym ovat taas sitä koulukiusaaja-tyyppiä, jota en voi sietää.
Mira saisi minun mielestä voittaa! :)
n jotenkin niin tekopirteää. Ja se tukan muka-tyttömäinen kihertäminen sormien ympärille, yöks.
Teidän täytyy tuntea Mira itse tosi hyvin, jotta voisitte sanoa noin. Ja vaikka tuntisitte hänet läheisenä ystävänä, niin jokainenhan käyttäytyy eri tavoin esim töissä/kotona/ystävien luona, joten oletteko kaikki todella epäaitoja? Kukaan ei siis ole aito.
Eikä vähiten sen takia, että kaikki aluksi poishäädetyt kundit (Hena, Tatu...) olivat niin VARMOINA, että joku heidän " jätkä peliporukasta" voittaa koko kisan.
Katsotaan kuin käy!
Ja kyllä, pidän " vähän hönöstä" ihmistyypistä :-D
Onhan se ollut välillä rasittava pillittäjä ja nirisijä mutta siinä on silti jotain aitoa. Olisi se voitto voinut jollekin niistä alkuperäisistä " jätkistäkin" mennä mutta jotenkin sen porukan me-ollaan-tosi-jätkiä -asenne oli niin ärsyttävää.
Oli hyvä juttu, kun yksi kuppikunta hajosi. Olivat niin varmoja loppupelissä olostaan että...
kuin olla ja voi! Voitto menee Ollille, Kakille tai Hannelle.
syntyy ihan elävässä elämässäkin, se on ihan normaali ilmiö. Piritta tai Hanne ovat minun suosikkejani. Mira ei.
Sehän on ihan mitäänsanomaton, ei mitään viihdyttäjän lahjoja. BB. n voittaa joku, joka osaa olla hauska.
Mustakin on loistojuttu, että kukaan Henan, Tatun & co. jätkäjengistä ei voittanut! Jes!
Ovat jotenkin symppiksiä. Varsinkin Jani.
mutta ei viikko tolkulla;) Mirassa ei ole sitä jotain, mikä tekisi hänestä muistettavan.
Mira on kiero ja epävarma marsija ja Sari on TYHMÄ, yli-ikäinen pissis.
Olikohan toissa iltana, kun Piritalle, Hannelle ja Janille annettiin se tehtävä, että piti saada muut suostuteltua sohvan ja sänkyjen paketointiin. No, kun Hanne tuli pk-huoneesta ja kertoi tämän muille ja että he saavat siitä palkinnon, Sari hyppi ja huusi innoissaan. Sitten myöhemmin kun Sari ja Hanne olivat tupakilla, Sari kyseli ihmeissään että mikä se palkintojuttu oli! Siis Sari ei tajunnut koko asiaa, vaikka Hanne sen selvällä suomen kielellä esitti ja kaikki muut kyllä tajusivat! Ei ollut ensimmäinen kerta, kun tunsin hirveää myötähäpeää Saria kohtaan. Miten joku voi olla noin tyhmä!
Ja se laulu! Joka jumalan kerta kun he saavat viinaa, Sari yrittää laulaa Päivänsäde ja menninkäinen -" sävelellä" jotain itsekeksimää tekstiä, mikä on aivan kamalan kuuloista.
yks Miran tyylinen selkäänpuukottaja(vrt Sorella) ja muutaman kerran sain kuulla sen minusta puhumia juttuja, sitten se kaveruus loppuikin.