Lue keskustelun säännöt.
Eikö täällä tosiaan ole muita...
19.10.2006 |
joilla on lomamatka edessä ja lakko on ´menossa??!?!
Meillä tosin vasta marraskuun puolivälissä, mutta jos lakosta tulee pitkääää.... tuntojanne ;)
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla