Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monella ollut tiputtelua vaikka raskaana..

Vierailija
27.10.2006 |

..siis mulla ois pitänyt alkaa kuukautiset tällä viikolla ja nyt tulee tippa per päivä, ja joskus vaan vessassa käydessä, mutta siihen jää. " Aktiivisesti" ollaan yritetty, mutta mitään oireita en vielä ole huomannut. Olisi ihana kuulla miten muilla..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen raskauden kokemuksella, kaikissa vuotoa, yksi päättyi keskenmenoon. Hmm.. itse asiassa tuo keskenmenoon päättynyt vuosi vasta keskenmenon yhteydessä, kaksi onnellista raskautta tuhruttelivat alusta raskausviikon 7 tienoille.



Koska aattelit testailla?

Vierailija
2/2 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat negatiivisia, viikolla 7 ultrassa lääkäri sitten kertoi hyvät uutiset. Epäili että liian nopeesti testailin, kun epäsään. kierto. Siksi ajattelin odotella. nyt ois 32 kierron pituus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän