Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

bb talossa hyvät jutut ja ihana tunnelma, kun kaki on pihalla lenkkeilemässä.

Vierailija
27.10.2006 |

Ei tarvi kuunnella sen ällöjä juttuja ja ärsyttävää ääntä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika taitava peluri myös...



JENNI ULOS!!!

Vierailija
2/7 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakin jutut oli mielestäni aluksi ihan jees, mutta rajansa kaikella, vähän vois rajoittaa, liika on aina liikaa, välillä vähän epätoivoista vääntöä...Oon äippälomalla ja 24/7 pyörii tuossa taustalla ja pikkasen on ruvennut tökkimään nuo Kakin jutut..HUOH!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

asukkaatkin ovat sanoneet Kakin juttujen tulevan korvista ulos. On varmaan pian äänestyksessä.

Ihan kiva mies varmaan, mutta....ne jutut.

Kunhan Olli ei vaan menisi niihin juttuihin mukaan liikaa.

Vierailija
4/7 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollilta löytyy hyviä juttuja ja jekkuja, mutta Kaki vetää ne aina överiksi ja ällöiksi.

Vierailija
5/7 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi että alkaa olla taas kohta oikea Kaki olo, kun on saanut vähän purkaa oloaan lenkkeilyyn.

Vierailija
6/7 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

punnertaa teranssilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut tarkoitus luokata ketään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän