bb talossa hyvät jutut ja ihana tunnelma, kun kaki on pihalla lenkkeilemässä.
Ei tarvi kuunnella sen ällöjä juttuja ja ärsyttävää ääntä.
Kommentit (7)
Kakin jutut oli mielestäni aluksi ihan jees, mutta rajansa kaikella, vähän vois rajoittaa, liika on aina liikaa, välillä vähän epätoivoista vääntöä...Oon äippälomalla ja 24/7 pyörii tuossa taustalla ja pikkasen on ruvennut tökkimään nuo Kakin jutut..HUOH!
asukkaatkin ovat sanoneet Kakin juttujen tulevan korvista ulos. On varmaan pian äänestyksessä.
Ihan kiva mies varmaan, mutta....ne jutut.
Kunhan Olli ei vaan menisi niihin juttuihin mukaan liikaa.
Ollilta löytyy hyviä juttuja ja jekkuja, mutta Kaki vetää ne aina överiksi ja ällöiksi.
sanoi että alkaa olla taas kohta oikea Kaki olo, kun on saanut vähän purkaa oloaan lenkkeilyyn.
On aika taitava peluri myös...
JENNI ULOS!!!