Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en voi ymmärtää sellaisia naisia, jotka

Vierailija
03.11.2006 |

ajattelevat ainoastaan itseään.



Mies pettää. Nainen rupeaa kostamaan sille toiselle naiselle, joka on ihan syytön koko tilanteeseen. Eikö se ole sen miehen vika joka pettää omaa vaimoaan/tyttöystäväänsä? Ja auta armias jos se toinen nainen on rumenpi, ei niin kaunis ku itse!!! HUH!!!



Mikä näitä naisia vaivaa?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi