Lue keskustelun säännöt.
Mä en voi ymmärtää sellaisia naisia, jotka
03.11.2006 |
ajattelevat ainoastaan itseään.
Mies pettää. Nainen rupeaa kostamaan sille toiselle naiselle, joka on ihan syytön koko tilanteeseen. Eikö se ole sen miehen vika joka pettää omaa vaimoaan/tyttöystäväänsä? Ja auta armias jos se toinen nainen on rumenpi, ei niin kaunis ku itse!!! HUH!!!
Mikä näitä naisia vaivaa?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla