Lue keskustelun säännöt.
Mä kävin ostamassa sitruunahappoa apteekista. Myyjä sanoi, etten ollut eka joka sitä tänään haki.
09.11.2006 |
Tietty kaikki av-ämmät hakeneet sitä, hahahaha hahahaaha hahahahahha
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja vedenkeittimeen, astianpesukoneeseen.
tuttipullojen keitinveteen, kuhan huuhtoo hyvin.
Mihin mammat sitäkäyttää? Imppaamiseen?
Ei tämä av nyt niin maailman napa kuitenkaan ole :D