Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Jos poistan fb tilini käytöstä, niin
22.05.2015 |
voinko yhä käyttää tuota fb messengeriä puhelimella vai? Olen sen erikseen ladannut.
Kommentit (4)
Mut onko niin, ettei ole enää tavallista messengeriä olemassa? Ei siihen ennen mitään fb tiliä tarvittu.
Ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 21:14"]
Mut onko niin, ettei ole enää tavallista messengeriä olemassa? Ei siihen ennen mitään fb tiliä tarvittu. Ap
[/quote]skype
Alue: Aihe vapaa
No et tietenkään..