Lue keskustelun säännöt.
loma ajan palkka
11.05.2015 |
Maksetaanko vuosi lomapäiviltä normaali palkka? Mulla on yksi päivä lomaa tässä kuussa ja siihen laitettu pienempi palkka. Kuuluuko näin olla?
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olitko osa-aikatyössä lomanmääräytymisvuonna, jolloin ansaitsit loma(päiväsi)?
Joo, olin. Siitä tietenkin johtuu. Kiitos paljon
Mikä ala mikä tes?