Lue keskustelun säännöt.
Missä vaiheessa avioero täytyy maksaa?
06.03.2015 |
Jätämme tänään avioerohakemuksen käräjäoikeuteen, niin täytyykö se 500€ maksaa siinä samalla? Voiko sieltä saada laskun, kun nyt on vähän huonosti ylimääräistä?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulla maksoi kyllä 80 euroa ja laskuna se tuli kotiin muutaman viikon sisällä. Miten teillä maksaa noin paljon?