Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tuo ihana järkiruoka oli top chefissä äsken, pekoni, banaani, suklaamousse?

Vierailija
04.03.2015 |

Vai mitä siinä oikeen oli? En muista nyt tarkalleen mikä se mousse oli, mutta resepti olisi kiva saada

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri kirjoittaa.

Vierailija
2/3 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maapähkinävoimousse. Siinä oli sulatettua maapähkinävoita, liivatetta ja kermavaahtoa ainakin... Lisäksi pekonirouhetta, paistettua banaania ja muuta hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi