Lue keskustelun säännöt.
Riittääkö nettiostoissa Visa Debit?
03.02.2015 |
Mulla on nyt käytössä Visa Credit/Debit, mutta se meni kirjaimellisesti rikki ja nyt mietin jos tilaisinkin uuden tilalle Visa Debit kortin. En ole koskaan tarvinnut credit puolta, joten se on minulle sinällänsä aivan turha. Jäin kuitenkin miettimään, että tarvitseeko tuota creditiä nettishoppailluun vai riittääkö pelkkä debit?
Kommentit (3)
Käy nettiostoksiin, kun käy verkkopankissa laittamassa asetukset niin, että verkko-ostot sallittu.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
LOL, eiks sul oo tarpeeks fyrkkaa credittiin?