Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
onko tän päivän laihdutus mahdollisuudet menetetty?:(
24.01.2015 |
Aamupalaksi söin kaksi ruisleipää+juusto ja kurkku, kananmuna, fittnes-muroja maidolla n.30g, lasi maitoa jossa ruokalusikallinen kaakaota.
Menikö mun dietti nyt tältä päivältä ihan mönkään kun tuollain ahmin :(
Kommentit (3)
No hyvä! Lenkille ajattelin lähteä niin menisi tämä morkkis ohi:D
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tsiisus sentään. Varmaan onkin paljon merkitystä mitä syöt 1 aamuna kun vuoden aikana syöt kuitenkin tuhansia muita aterioita. Vai kysytkö siksi että "pieleen meni, mitä väliä, voin siis vetää suklaalevyn yhtä hyvin tähän päälle"?
Alue: Aihe vapaa
Ei mennyt! Nyt vaan lasi vettä ja teet 30kyykkyä. Sitten jatka kuten olit suunnitellutkin.