Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset rattaat ns. kakkosrattaiksi?

Vierailija
04.09.2006 |

En halua kuitenkaan sellaisia sateenvarjorattaita. Emmaljungan yhdistelmillä lenkkeillään jne vaan jotkin kevyemmät voisi olla esim kaupungilla paremmat.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kulkee autossa mukana. Ihan perusrattaat, kuomulliset, menevät helposti kasaan. Kevyet nostella autoon. Voi niissä tarvittaessa nukkuakin.

Vierailija
2/5 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostimme ne kolmisen vuotta sitten, sellaiset puna-mustat. Niihin kuuluu jalkapeitto myös. Renkaat aika pienet mustat, ei kuitenkaan ilmakumit. Työntösuuntaa ei voi vaihtaa - ainoa asia mitä hieman harmittelen noissa rattaissa - muuten ovat kyllä aivan mainiot. Maksoivat muistaakseni jotain 300e.

T. 2

Vierailija
4/5 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/5 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä siis tosiaan kaupungilla ja siellähän nyt talvellakin pääsee hyvin kulkemaan auratuilla kaduilla. Kyllähän ne pienet renkaat aina on lumessa hankalat, mutta ei nuo renkaat silti pienimmästä päästä ole, muttei suurimmastakaan että jotain keskikokoa varmaankin.