Lue keskustelun säännöt.
Kuppa olis ollut kiva.
25.09.2014 |
Tuliaisena mieheltä, kävi laivaristeilyllä jonka yhteydessä olisi voinut käydä vieraissakin, mutta eipä kai katsonut aiheelliseksi moista.
No, sain minä satiaisia ja kortsun johon RFSU oli kirjoittanut "hiv on tappava tuliainen" ja nimensä ja lapset omansa.
Mutta jotenkin on vaan paha olla :(
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Siis wtf???