Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurista kuuluu ihankuin teinipojan karjuntaa

Vierailija
21.10.2014 |

Soitanko poliisit?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 23:55"]

No nyt kuuluu taas musiikkia ja karjuminen loppui. Paremmin sitä musiikkia kestää (on sellaista bassojumputusta) kuin sitä karjumista. Lapsikin heräsi siihen karjumiseen mutta nukahti onneksi uudelleen. -ap

[/quote]

Stereot meni rikki, mutta tulivatkin kuntoon? :) Itse sain teininä (19-v) raivarin ja huusin joskus suoraa huutoa, kun videonauhuri teki tenän juuri, kun olin nauhoittamassa lempielokuvaani televisiosta. Opiskelija-asuntoon tulivat naapurit koputtelemaan ja ihmettelivät, että mitä hitsiä mä huusin. Kerroin, että v*tutti, kun tuli teknisiä ongelmia. :D Sain myös kotona asuessa joskus vanhempien kanssa nahistellessa raivareita, vaikka muuten olin kiltti kympin tyttö.

Vierailija
2/25 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 23:38"]

Jos se runkkaa?

[/quote]

Ap voisi mennä antamaan sille pilua niin karjuisi vielä lujempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/25 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan mielenterveysongelmia.(joskus itsekin purkanut oloa huutamalla..)

Vierailija
5/25 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko vai eikö kuulu? Asuuko siellä teinipoika? Etkö voi koputtaa ovelle ja kysyä, onko joku hätänä?

Vierailija
6/25 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan siitä, mitä se karjuu?

Vierailija
7/25 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin karjunut, huutanut ja kiljunut, jopa huutanut, että isä lyö, vaikkei todellakaan lyönyt. Kunhan yritti rauhoittaa. Ei todellakaan perheessä ollut mitään muuta ongelmaa kuin minun hankala teini-ikäni. Saatoin siis kiljua täyttä kurkkua, jos äiti yritti sanoa jotain mitä en halunnut kuulla. Asuttiin tosin omakotitalossa.

Vierailija
8/25 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä turhaan vaivaa poliiseja , siellä vain päästetään testosteroniylijäämää pihalle. Luultavasti äiti on kehottanut menemään suihkuun tai viemään likaiset vaatteet pyykkikoriin tms. yhtä loukkaavaa. Meiltä se ei tällä kertaa ainakaan kuulu. Voimia meille teinien vanhemmille!

Vierailija
9/25 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

soita!!!!!

Vierailija
10/25 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuuluu. Ihan sellaista "RÄÄÄÄ!!!". Siis ihan vain kurkku suorana karjumista, ei muuta. Sitä ennen kuului musiikkia mutta se loppui ja karjuminen alkoi.
-ap

Vierailija
11/25 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä asuuko siellä teinejä. En kaikkia naapureitani tiedä tai edes ulkonäöltä tunnista.
-ap

Vierailija
12/25 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se runkkaa?

Vierailija
13/25 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun entinen naapuri varmaan muuttanut sinne. Kun kuulin karjunnan ekoja kertoja, luulin että se on joku eläin. Sit tajusin, että hei: se onkin rasvaletti hevari mikälie, joka siellä avaa ääntään.

Lopulta älysi muuttaa pois.

Vierailija
14/25 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän aikaan. Soita. Jos ei mikään hätänä, niin aikamoista häirintää naapureille.

Vierailija
15/25 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattoi olla minä. Kuvailin miehelleni kauhua ikeassa pari vuotta sitten tuon muuan ketjun inspiroimana. Siihen kuului matala räääääää. Mies hytkyy tuolla vedet silmissä. -Kannelmäki

Vierailija
16/25 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 23:39"]

Saattoi olla minä. Kuvailin miehelleni kauhua ikeassa pari vuotta sitten tuon muuan ketjun inspiroimana. Siihen kuului matala räääääää. Mies hytkyy tuolla vedet silmissä. -Kannelmäki

[/quote]

Olin kyllä mielestäni hiljainen. En tahallani ketään häiriköisi tähän aikaan.

Vierailija
17/25 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä talosta? Kerrostalo, omakotitalo..?

Vierailija
18/25 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä on kaikkien aikojen runkkusessiot ja tykkää karjua lauetessaan... Tuskin sentään karjuu pitkään sen takia. 

Vierailija
19/25 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on kuulunut koko tämän ajan, niin ei sillä ihan hengen hätä voi olla. Hakkaa seinää.

Vierailija
20/25 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 23:34"]

Siis kuuluu. Ihan sellaista "RÄÄÄÄ!!!". Siis ihan vain kurkku suorana karjumista, ei muuta. Sitä ennen kuului musiikkia mutta se loppui ja karjuminen alkoi. -ap

[/quote]No niin, vanhemmat pistivät mölytoosan kiinni ja se ei Ilpojonne-Matille kelpaa vaan osoittaa mieltään. Voimia täältäkin muillekin teinien vanhemmille.