Lue keskustelun säännöt.
Sadepäivän tekemistä?
04.09.2006 |
Aapuuvaa... Me kun ollaan niin totuttu noihin ihaniin ilmoihin ja ollaan oltu ulkona melkein aamusta iltaan, ja nyt vain sataa ja sataa... Aamulla kyllä oltiin sadevetimissä ulkona, mutta ei siellä hirmuisen kivaa ollut...
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla