Tänään on TÄRKEÄ päivä elämässäni!
Tänään, ihan kohta, menen puhumaan pomolleni, että aion 7 vuoden jälkeen vaihtaa työpaikkaa. Kesäloman aikana, täysin odottamatta, minulle soitettiin ja tarjottiin mahdollisuutta hakea erästä mielenkiintoista ja haastavaa työpaikkaa. Heti ensireaktioni oli " en sano ei" . Hakijoita ko. työhön oli muitakin, mutta sain paikan ja tänään iso pyörä lähtee pyörimään...
Kyseessä on melkoisen iso muutos elämääni, koska työpaikan, työnkuvan, työkielen ja työkavereiden lisäksi muuttuu vielä asuinmaakin! Mutta koen olevani valmis tähän muutokseen, tämä tuntuu oikealta päätökseltä, hymyilen :)
Saa pitää peukkuja että kaikki menee hyvin... bd
(Kiitos.)
Kommentit (2)
Olen kyllä tosi kade sulle, itekin tahtoisin ulkomaille, pois näistä kuvioista. Tosi paljon tsemppiä! :)
Voi kun itsellekin kävisi joskus yhtä hyvä tuuri! Ulkomaat on houkutellut jo pitemmän aikaa.
Onnea!