Lue keskustelun säännöt.
***Halvin kännykkäliittymä?
25.09.2014 |
Vanhalle, netittömälle puhelimelle, jossa käytän minuutteja 200-300/kk ja tekstiviestejä n.50-100? Kaikki tuntuu olevan n.18euron luokkaa mikä kuulostaa hurjan paljolta!
Kommentit (3)
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 00:58"]Sulle taitaa tulla pitemmän päälle halvemmaksi ostaa osamaksulla saunalahti/dna:lta joku älypuhelin&liittymä.
[/quote]
Miksi näin?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Siksi, että vaikka päädytkin silloin maksamaan sekä puhelimesta että liittymästä, niin netti voi halventaa sun kustannuksia jos alat käyttämään esim WhatsAppia tekstareiden sijaan.
Sulle taitaa tulla pitemmän päälle halvemmaksi ostaa osamaksulla saunalahti/dna:lta joku älypuhelin&liittymä.