Hoitsu. tiedätkö mikä pH-arvo on ihmiselle tappava?
Kommentit (9)
eli et osaa vastata :D jos kokeessa ois kysytty mikä arvo on tappava niin mitä vastaat? aika moni
ja mitä tällä tiedolla tekee töissä aikuisten oikeesti?
Kaikki muut paitsi pH 7,35 - 7,45. En kyllä omassa työssä törmää tähän koskaan.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 22:25"]
Kaikki muut paitsi pH 7,35 - 7,45. En kyllä omassa työssä törmää tähän koskaan.
[/quote]
ei oo tappavia.
Ei mene noin. Johtuu siitä tilasta mikä johtaa ph-arvoon eikä itse arvosta.
Ööö... Anteeks maallikon tyhmä kysymys, mutta minkä ph-arvo? Veren, ihon, ruoan, juoman, mantelitumakkeen?
(Kirjoitin tuohon mantelitumakkeen, koska se on niin hauska sana. Ja oletan että se on ihmisruumiiseen kuuluvaa, nyt ei jaksa guuglaa.)
niin, no niin, hoitsut taas epäpäteviä.....? höpö höpö. juurihan joku tuossa edellä selvensi että johtuu siitä tilasta mikä johtaa ph muutoksiin......! esimerkiksi metabolinen asidoosi, tai respiratorinen, ja edellämainittuja aiheuttavat syyt/sairaudentilat. Sillä pelkällä pH arvolla mitään tee, ei ihan yksinään kerro vielä mitään riittävästi.
ihan tosi moni ph-arvo on tappava.se normiarvo on aika kapea,mikset kysy mielummin sitä.