Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsoin 13-vuotiaan kanssa teiniäitejä ja sanoin

Vierailija
20.07.2014 |

siinä kohdassa missä Teyan äiti lertoi teiniäitien auttamisen tärkeydestä "muista että me isän kanssa autetaan sinua olipa mitä tahansa tapahtunut ja että meille voi aina kertoa kaikesta". "joo joo" vastasi tyttö hiljaisesti.

 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pointti oli?

Vierailija
2/9 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toivon että jos tyttö tulee nuorena raskaaksi niin uskaltaa kertoa meille, luottaa tukeen eikä ensimmäisenä ole menossa aborttiin. Abortista tosin ei ole millään tavalla puhuttu vielä.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi olkoon, omaat normaalit tunteet ja äidinvaiston.

Vierailija
4/9 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä alapeukutuksia tämän yhteydessä

 

Vierailija
5/9 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No arvaa hävettääkö tyttöäsi kun vihjasit sille, että se olis raskaana? Luuletko että se olis reagoinut "huh helpotus kun sanoit noin, olen raskaana!"

Vierailija
6/9 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni aina ärsytti teininä jos vanhemmat selitti jotain "jos vaikka mitä sattuisi niin me tuetaan" juttua. Sellainen asia pitää pystyä osoittamaan teoilla, että nuori tietää sen muutenkin ilman jatkuvaa mainostusta asiasta. Jos luottamusta ei ole, niin ei siinä mitkään sloganit auta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 18:13"]

Itseäni aina ärsytti teininä jos vanhemmat selitti jotain "jos vaikka mitä sattuisi niin me tuetaan" juttua. Sellainen asia pitää pystyä osoittamaan teoilla, että nuori tietää sen muutenkin ilman jatkuvaa mainostusta asiasta. Jos luottamusta ei ole, niin ei siinä mitkään sloganit auta.

[/quote]

Niin ja sekin on nähty monta kertaa, että vanhemmat ei tue lapsiaan jos kaikki ei menekään toiveiden mukaan. Vai mitä muuta on esim. vanhempien pettyminen jälkikasvuunsa, jos näistä ei tule niin menestyviä kuin on vaadittu?

Vierailija
8/9 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin olisin halunnut nuorena kuulla, että vanhemmat olisivat tukeneet minua. Se ei todellakaan ole mitenkään itsestäänselvyys kaikilta vanhemmilta. Itse en saanut tukea.. Sitä ei mulle kerrottu, eikä teoin näytetty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 16:44"]

No toivon että jos tyttö tulee nuorena raskaaksi niin uskaltaa kertoa meille, luottaa tukeen eikä ensimmäisenä ole menossa aborttiin. Abortista tosin ei ole millään tavalla puhuttu vielä.

 

 

[/quote]

 

Se abortin tekeminen olisi silti tyttösi oma päätös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme