Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Soitanko päivystävälle talkkarille??
19.05.2014 |
Kun yläkerran parvekkeelta nakellaan koko ajan pulloja ja roskia ja kauhea huuto.
. Tais kengätki lentää alas... Vaikka hiljaisuus on klo.22 mutta tuo nakkelu Ym,osuu pian autoihin!
Kommentit (7)
Ei kuulu huoltomiehen hommiin, poliisille soitto.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
No soitin jo talkkarille, aiko tulla kattoon tilanteen.
Meillä oma talkkari /vartija taloyhtiössä :)
Meillä oma talkkari /vartija taloyhtiössä :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meillä oma talkkari /vartija taloyhtiössä :)
Alue: Aihe vapaa
Soita poliisille.