Lue keskustelun säännöt.
Voi, tänään on se päivä :(((
10.09.2006 |
Tänään Ari putoaa pois iltojamme piristämästä. Vaikkei mikään hupiveikko olekaan, on suhteellisen järkevä noiden muiden höynien seurassa.
Kommentit (2)
Tatukin vaikutti alkuun ihan järkevältä, mutta heti kun saa alkoholia se on menoa. Ari ei ole edes kännissä tehnyt mitään tolkutonta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mutta niinhän se taitaa olla, että Arin lähtö on käsillä... Mira ja Mika tuovat enemmän viihdettä taloon.