Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä paljon ystäviä?

Vierailija
14.02.2014 |

Siis oikeasti oikeasti ystäviä, ei mitään hyvänpäivän tuttuja tai pelkkiä facebook kavereita. Mun läheiset ystävät ovat laskettavissa ihan yhdellä kädellä. Olenko outo?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mullakin yhden käden sormiin mahtuu ne tosi ystävät, joiden kanssa voi keskustella ihan mistä vaan. Sanoisin, että niitä on tällä hetkellä 2-3.

 

En laske tähän sellaisia tuttuja, joita kyllä pyydetään kylään ja joiden kanssa voi lähteä leffaan tai touhuta mitä vaan. Kaikki ei kuitenkaan ole sillä tavalla läheisiä, että mistä vaan vaikeista asioista alettaisiin juttelemaan.

Vierailija
2/3 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävät kaikkosivat kun sairastuin fyysiseen pitkäaikaissairauteen. En jaksa enää kestittää ihmisiä. Olisin halunnut tavata ja jutella muuten vaan vaikkapa jossain kahvilassa mutta se ei näköjään käy.

 

En ole sairauttani vatvovaa tyyppiä ja tällä hetkellä minulla on vain kaksi naispuolista ystävää ja kolme miespuolista ystävää. Romantiikkaa saan kokea mieheni kanssa eli ystävät ovat tosiaankin nimenomaan ystäviä.

 

No, jyvät karsiutuivat akanoista kun kestitys loppui meidän taloudessa. Mieheni ei leivo eli jos haluaa jotain makeaa pöytään niin hän ostaa pullapitkon kaupasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhtään, ei ole ollut lapsuuden jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi