Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIes syyttää hullun lailla mua pettämisestä, vaikka pettää itse?

Vierailija
01.01.2014 |

Mitä järkeä tässä on? En ooe mistä pettänyt, vaan rakastaisin, mutta mies on saanut päähänsä, että petän häntä työkaverini kanssa, eikä siksi vastaa puhelimeen ja lähti lätkimään, jos en ota lopputiliä työpaikastani?????

 

Huhhuh!

 

En ole missään tekemisissä tuon naimisissa levan työkaverini kanssa, kerran näki työpaikan pihalla minua hakiessani, että hymyilin kuulemma hänelle liian seksikkäästi??

Siinä meni sitten mies varmaan...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna tuommoisen ukon mennä - ja ole kiitollinen, että pääsit eroon. Vaikeampaa varmaan tulossa, jos jatkat hänen kanssaan.

Vierailija
2/10 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Anna mennä. Löydät varmasti muualta terveen ja rakastavan miehen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä leiki mielenterveydelläsi. Nimittäin se sinulta menee, jos tuollaisen annat elämääsi ohjailla. Parempaa uutta vuotta!

Vierailija
4/10 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse ja lujaa!

Vierailija
5/10 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 01:51"]

Mitä järkeä tässä on? En ooe mistä pettänyt, vaan rakastaisin, mutta mies on saanut päähänsä, että petän häntä työkaverini kanssa, eikä siksi vastaa puhelimeen ja lähti lätkimään, jos en ota lopputiliä työpaikastani?????

 

Huhhuh!

 

En ole missään tekemisissä tuon naimisissa levan työkaverini kanssa, kerran näki työpaikan pihalla minua hakiessani, että hymyilin kuulemma hänelle liian seksikkäästi??

Siinä meni sitten mies varmaan...

[/quote]

 

Siis mies pettää itse mutta epäilee että sinäkin petät häntä vai mitä otsikko meinaa? Miksi edes haluat olla tuollaisen miehen kanssa?

Vierailija
6/10 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä joku todella ontuva provo...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti siis juuri uudenvuodenbileitten aikaan? Et sitten olisi muuten päästänyt miestäsi ryyppäämään, niin piti keksiä tekosyy.

 

Ei sillä, ilo on sinun puolellasi kun pääset mokomasta eroon. Usko pois, kyllä sinäkin voit rakastaa sellaista, joka ei ole turhaan mustasukkainen eikä petä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Problem solved!!

 

Ole onnellinen jos mies myös pysyy poissa, ilman että sinun tarvitsee häntä hätistellä häipymään uudestaan. Vaihda nyt puhelinnumero, blokkaa mies somesta ja tarvittaessa sarjoita lukot!

Vierailija
10/10 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia pettävälle ihmiselle. Epäilee toista siitä mitä itse tekisi tai tekee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi