Pitääkö yhdistyksen entiselle varajäsenelle lähettää pöytäkirjoja?
Pitääkö yhdistyksen hallituksen entiselle varajäsenelle, joka ei ole enää yhdistyksen jäsen, lähettää hallituksen kokouksen pöytäkirjoja siltä toimikaudelta jolloin tömä varajäsen toimi hallitukessa varajäsenenä? Missä vaiheessa hallituksen varajäsenen oikeudet saada asiakirjoja - jos niitä on edes ollutkaan - loppuu? Asiakirjoissa ei ole käsitelty ko. henkilöä.
Kommentit (9)
Ei tarvitse lähettää. Jos ei enää ole hallituksessa edes varajäsenenä (saati koko yhdistyksen jäsen) niin ei todellakaan tarvitse lähettää vanhoja kokouspöytäkirjoja. Riippuu tietysti yhdistyksestä mutta eiväthän ne yleensä julkisia tietoja ole vaan vain yhdistyksen omia.
Miksi et lähettäisi, jos kyse on hänen toimikautensa asioista, joista hän voi olla vastuussa?
Ei ole entinen varajäsen mistään enää vastuussa jos ei edes ole yhdistyksen jäsen enää! Älä lähetä, älä kiusallasikaan.
Kiusallaan on niitä pyytänyt, jotta kiusallaan en taida lähettää :)
ap
Kiusallaan on niitä pyytänyt, jotta kiusallaan en taida lähettää :)
ap
Kyllä saa ne pöytäkirjat, jotka ovat siltä ajalta, jolloin hän oli hallituksen varajäsen.
Kyllä saa ne pöytäkirjat, jotka ovat siltä ajalta, jolloin hän oli hallituksen varajäsen.
Miksi pitäisi lähettää? Onko se pyytänyt niitä?