Lue keskustelun säännöt.
Kakatsotteko olympialaisten pulkanlaskua nyt?
Kommentit (8)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Katsoin. Inhottais maata tuolla alimmaisena kaverin alla.
Ei tuo curlingkaan mitään kuntoa vaadi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En. Katson taitoluistelua YleFemin puolelta.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 18:52"]
En. Katson taitoluistelua YleFemin puolelta.
[/quote]
Minulla on menossa boksiin tuo.
Jees