Lue keskustelun säännöt.
Tässäpä mammoille ihhaaana kartano!!
17.12.2013 |
Kuka tollasessa on asunut?
Kommentit (6)
En kykenisi asumaan tuolla, huh mitä kullattua säihkettä. Pari työntekijää vähintään pitäisi olla pitämässä kämppä siistinä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Oliko siinä lasikuistilla Ikean 10 egen tuolit sen valkoisen pöydän ympärillä?
[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 14:31"]
En kykenisi asumaan tuolla, huh mitä kullattua säihkettä. Pari työntekijää vähintään pitäisi olla pitämässä kämppä siistinä.
[/quote] Veit sanat suustani. En voisi kuvitella perhettäni tuonne tai itseäni tomuttamaan jotakin verhoja, hui.
Onpa mauton sisustus!