Lue keskustelun säännöt.
Suku painostaa ostaan omakotitaloa ja me ei haluta,
09.09.2006 |
vanhin lapsi muuttaa pian kotoa ja me 3 mahdumme kyllä rivariinkin tai jopa kerrostalokin tulee kysymykseen mutta ei mahdu kaikkien kaaliin. Inhoan omakotitalon hommia, haluan toteuttaa itseäni mulla tavoin.
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Luulisi, että jokainen voisi päättää ihan itse asumisestaan.
käsistään ja siltä sujuiskin noi omakotitalon hommat mutta ei meitä silti kiinnosta.
jos suku niin haluaa. Olet huono äiti ja vaimo, jos rikot välit sukuun.