Lue keskustelun säännöt.
Voi jessus kävin tuolla vaatepuolella tsiikaamassa niitä
09.09.2006 |
ver de terrejä tai mitä lie ja kyllä mä vaan todellakin ostan ne reimatecin haalarit. Siis noi ver de territ käy vauvoille eikä mulla oo sellasia vaan leikki-ikäsille vaatteita haen.
No tulipa tsekattua =)))
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kelaat sieltä sivuja taaemmas ni tulee pitkä ketju esiin jossa käsitellään just näit ver de terrejä =))
ap