Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä olen loppupeleissä niin paska äiti että mun lapsista

Vierailija
27.08.2006 |

tulee varmaan ihan sekopäitä isona. Ainakin niillä on häikkää jollain tasolla.



Mä hermostuin nytkin totaalisti kun luin iltasatua ja pienempi touhuaa ja huutaa omia juttujaan koko ajan jutun päälle.



Lisäksi hermostuin kun isompi alkoi ulisemaan sadun loputtua.



Mä olen tiuskinut kun ne on pissineet housuihinsa, sotkeneet ruoalla, rikkoneet leluja, olleet tottelemattomia kaupoilla jne.



Ja joskus olen jopa sättinyt.



Ja lapset on kuitenkin suht pieniä, 2v+ ja 4v



Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue tuo hermoheikko-ketju, sieltä saat varmaan säkin jotain. Tsemppiä! Kyllä se siitä, hyvä äiti olet! Muista että kukaan ei ole täydellinen.

Vierailija
2/4 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täydellisyyttä hipovia. Ja aika yksinhän tossa lasten kasvatuksessa ollaan. Ei kai toi ole vaarallista, mutta koita tehdä mukavia asioita lasten kanssa, keskittyä seuraaman ja kuuntelemaan heidän juttujaan, tai pidä vaan sylissä rauhassa, kerro että välität ym - vastapainoksi rähjäämiselle. Ja yritä vähentää hermoamista, ettei olisi jatkuvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin täällä AV:lla ;)

Vierailija
4/4 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunpa pystyisin muuttumaan. Koko ajan teen töitä sen eteen, että en huutaisi ja ärsyyntyisi niin pienistä enkä olisi niin vihainen koko ajan.