Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on, kun kuumetta liki 40C, mutta ei muita oireita?

Vierailija
09.09.2006 |

Viisivuotiaani on kuumeessa 38,5-39,6 C, mutta muita oireita ei juuri ole. Eilen särki vähän päätä ja aamulla sanoi, että vähän kurkkuun koskee. Muutoin on sellainen " rauhallisen normaali" . Onko tämä ihan tavallinen kuumetauti vai olisiko joku rokko tms? Meille on tulossa huomenna vieraita ja tahtoisin tietää, voivatko tulla käymään, jos haluavat...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka nostaa kovan kuumeen. Helsingissä ainakin.

Vierailija
2/6 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä kuumeisena kirvelee, mutta on niitäkin joilla ei kirvele kummemmin, kuume vaan nousee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käyttää tk:ssa verikokeessa ja pissatestissä, niin varmistat ettei ole tulehdusta missään. Keho voi joskus olla kuumempi siinä kohdassa, missä tulehdus on.

Vierailija
4/6 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko pojalla olla pissitulehdus? Ap

Vierailija
5/6 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän molemmilla pojilla on ollut.

Vierailija
6/6 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan ihan flunssaa. Ja eikös lapsille varsinkin pienille, nouse aina kuume kunnolla. Näin meillä ainakin. Pientä lämpöä ei tunneta, se on aina vähintään 38,5C tai yli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan